Ons Nigeria-avontuur...

Pictures

Hoezo lui....

Reacties

Reacties

Klaas

Sjonge:D. Nu snap ik het Klaasje....:p

Bert-Jan

Neem er maar eentje mee!
Scheelt mij weer Hendrikje;)

JP

Wat een luie meiden zeg!

Mijn vriendin draagt de tassen tenminste gewoon zelf!

;p

Fam.B.Pleijsier

Goedenmorgen Hendrikje
Van harte gefeliciteerd van ons allemaal met je verjaardag maak er wat van in de vreemde.

D.J. Beltman

Zeg dames, missen jullie in het verre Nigeria de PZ in Staphorst niet een beetje?
Ik hoorde via de moeder van Klaasje dat jullie helemaal in Afrika bivakkeren. Ik hoop dat jullie een leuke tijd hebben.

JP

Hendrikje, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

willemijn

Hendrikje, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Fam. Bisschop

Hendrikje, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Erg leuk om jullie verhalen te lezen, een hele belevenis!
Nog een fijne tijd toegewenst!!

Hartelijke groeten van Henk,Trijntje,Rosanne,Mark
en Alwin

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!