Ons Nigeria-avontuur...

Onze site in de lucht :)

Hallo allemaal,

Op deze site willen wij jullie op de hoogte houden van onze belevenissen als wij in Nigeria zijn. We hopen op 27 augustus te vertrekken en 30 oktober in alle vroegte weer terug in Nederland te zijn!

Om alvast een beetje in de stemming te komen hebben we vandaag ons weblog maar even aangemaakt, leek ons wel een goed begin. ;)

Verder hebben we onze tickets geboekt, verzekeringen afgesloten en vandaag zelfs de eerste 3 vaccinaties gehad.

We hopen op een super leuke en leerzame tijd in Nigeria. Bij het profiel kan je zien wat we daar precies gaan doen.

Alvast veel leesplezier!

Groetjes Willemijn, Hendrikje en Klaasje

Reacties

Reacties

JansZ (M) ;-)

Wauwhie.. ik ga in gedachten met jullie
drieën mee! ;-)
Meiden, succes met alle verdere voorbereidingen!! En ook heel veel succes met het leren van 't Engels!
Sta je daar straks voor de klas: 'Ai doont undurstènd joe'... ;-)
Gaat helemaal goed komen!

Liefsz Jantje....

JP

Haaj;)

Alvast veel plezier met de voorbereidingen!

Roelie

Superrrrr!!! Ik ben nu al benieuwd naar jullie verhalen en belevenissen... en ga jullie zeker volgen ...

Succes hè... met alle verdere voorbereidingen...!!

't Gaat helemaal goed komen met jullie daar!!!

Annelies

Hee meiden!
Leuk dat jullie een site bijhouden! Kunnen we mee genieten met al jullie belevenissen.
Super dat jullie dit gaan doen :D
Tot snel!
XxX

Jet (B) ;)

Ha meiden!
Superleuk, dat jullie al zo vroeg enthousiast met een site bezig zijn! Want ik ga jullie zeker volgen! Ben benieuwd hoe het daar gaat als juffie, inderdaad veel succes met het leren spreken van beautiful english!
Veel oefenen maar, samen! ;)

Trijntje Dons

Hey meiden,

Nou ben razend benieuwd wat jullie daar allemaal gaan beleven. Vind het wel lef hebben hoor, zou volgens mij niks voor mij zijn.

Maarruh ik ga jullie verhalen zeer zeker volgen, want het lijkt me reuze interessant allemaal.

Nou succes en de groetjes vanaf de Graanhof

Hilde Jansen

Hallo Willemijn, Klaasje en Hendrikje!

Ik heb mij meteen maar even ingeschreven, want de verhalen wil ik natuurlijk niet missen!

Heel veel plezier met jullie vlucht en jullie eerste ervaringen!

Groetjes, Hilde

Marc

Ik ga jullie ook volgen...errug leuk!
Have fun daar..enne...geniet van elk moment!

gr Marc

Hilligje Talen

Hey meiden,
Een hele goede tijd in Afrika! 'k Hoop dat het verrijkende en leerzame maanden voor jullie worden!
Groeten uit Engeland!
Hilligje

* Reizen is een manier om vragen te stellen die je thuis niet stelt. Niet per se over het land in kwestie zelf maar vooral ook over jezelf. * (Herman de Coninck)

Korien

Hee meiden!
Dus, jullie vertrekken een dag voor ons en komen wel 6 dagen eerder terug!! Haha, goed geregeld;) Maar aan de andere kant...ach zes dagen erbij is maybe ook wel errrrg leuk.
Een hele goede reis, geniet ervan, doe voorzichtig, kom heel weer terug en ik ben benieuwd naar alle fotoos! God's zegen,

liefs Korien

magreet

ha klaasje
meid via deze mail wens ik jou een super gave tijd toe in nigeria met je 2 vriendinnen joh!!! doe voorzichtig meid en maak er wat van hey!!! we spreken elkaar niet veel maar ik zal aan je denken liefs magreet

Arianne

Hee Willemijn!;)
Ist nog beetje leuk daar? Komen net terug van oma dus misschien krijg je strax nog wel mailtjes van de tantes ofzo;p.
Maar heel veel plezier daar!
XXXXX

hroeten@eben-haezerschool-genemuiden.nl

Hoi Willemijn,
Hier een berichtje van tante Hilly. Eindelijk ben ik in het bezit van je site. Leuk om al die verhalen te lezen. Jullie maken wel wat mee hoor.Doe je een beetje voorzichtig aan daar ginds? De helft zit er al weer op en wij hopen dat je er nog een fijne tijd mag hebben en dat je weer heelhuids terug mag komen . Groeten van de fam. Roeten!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!