Ons Nigeria-avontuur...

Klaar voor de start...

Hallo allemaal,

De laatste dagen hier in Nederland zijn aangebroken! Donderdag vertrekt ons vliegtuig richting Nigeria. Het afscheid nemen is dus ook aangebroken, delaatste keer metde vriendinnen bij elkaar voor Willemijn. Meiden, super bedankt, het was geweldig!Vanavondhebben Hendrikje en ik (Klaasje) een gezellig avondje met onze vriendinnen en dan als laatste moeten we natuurlijk ook nog afscheid nemen van onze families en boyfriends.Afscheid nemen is niet leuk maarhet heeft ook een hele mooie kant; zo voel je de band die je met de mensen hebt.

De afgelopen tijd hebben we natuurlijk zelf heel veel voorbereid. De koffers worden ingepakt, telkens weer even naar de weegschaal, maar tot nu toe valt het ons reuze mee wat er allemaal inpast. Alleen Willemijn heeft er nogal moeite mee. Het zal wel aan haar liggen want bij ons past het allemaal prima :-)

Maar ook in Nigeria hebben ze niet stil gezeten horen we net. Bert Kuiper (onze coach van school) heeft veel contact gehad met mr. Weor, de man die voor ons onderkomen zorgt. We hoorden dat ze in NIgeria vandaag allemaal bij elkaar komen om nog even de puntjes op de i te zetten. Dat geeft ons het gevoel dat we welkom zijn en dat voelt goed.

We gaan nu zelf nog even contact opnemen met de mensen daar. Als het telefonisch tenminste lukt, want dat laat nog wel eens te wensen over. Anders moet het per mail maar dan is er een grote kans dat ze die nog niet gelezen hebben als wij aankomen, op z`n Nigeriaans!

Als alles volgens de planning gaat komt de volgende blog uit Nigeria!

Ps. super bedankt voor de reacties die we al gehad hebben, heel erg leuk om te lezen, ga er vooral mee door! :-)

Liefs,wij3

Roelie

Hahahahaha... WILLEM.... wat neem je toch allemaal aan bagage mee? Laat die shampoo-flessen maar thuis, want dan wordt jou tas toch véééééél te zwaar: we sturen wel een keer wat proefmonsters op:D

Maar meiden: een goede verdere voorbereiding en sterkte met het afscheid nemen! Ik ben super benieuwd naar jullie eerste ervaringen!!!

Liefs

Carla Kin

Hee Klaasje en andere 2 reisgenoten! Heel veel succes en plezier gewenst in Nigeria! Geniet van de komende 2 maanden! Sterkte met afscheid nemen.. Groetjes

Anne Rinske

Heey meiden,
Heel veel plezier, geluk, leerervaringen, en succes in Nigeria!
Geniet ervan!

Liefs Anne Rinske

Fenneke

Ha meiden!

Wat een onderneming zeg! Maar wel super gaaf! Zet em op Wil, en ik hoor vast nog wel es verhalen van je! Succes met de eerste stappen in NIGERIA!!!!!!!!

Liefs Fen

Mirjam U

Woow, Hendrikje, je vertrekt bijna! Goede reis & enjoy it!
Ben heel benieuwd naar al jullie verhalen:)
Liefs Mirjam (uit Tsjechie;)

Klaasje

He meiden!

Morgen gaat jullie avontuur dus beginnen.... Een goede reis en een hele leuke tijd daar toegewenst!! Geniet er van, voor je het weet is het weer voorbij!!

Groetjes, Klaasje Tuin

Anton Aalbers

Heel veel succes en plezier. Jullie vliegen dus ook morgen. Misschien komen we elkaar nog tegen op Schiphol, zou wat zijn.

Anton

Jantine Bakker

Hey meiden,

dus morgen is het alweer zover!! Een hele goede reis en ik hoor/lees graag jullie verhalen! Geniet ervan!

Groetjes Jantine

JP Bakker

Niet allemaal zoveel meenemen als Willem hea:P

Suc6 met de laatste dingetjes en tot morgen op schiphol;)

groetjes JP

Karina

Zet 'm op meiden! Heel veel succes!

tineke (oud kampgenoot van Willemijn

hey heel leuk wat jullie gaan doen.
nu zitten jullie als goed is onderweg daarheen.
hele fijne tijd en ook lerzamen tijd.
Vertrouw op Hem....
geniet er van en echt een leuk idee....
greetz

Wilma

Hey Nigerinnen,

Wat een super leuk idee! Geniet ervan.
Pas maar op voor Africa-bug..... voor je het weet....

Have a nice time there!
God bless you!

Bastiaan

Hey Willemijn & andere 2,

Uit jullie verhaal begrijp ik dat jullie inmiddels al vertrokken zijn. Heel veel plezier daar!

Grts!

Ma Russcher

Hallo meiden, leuk dat we al wat van jullie gehoord hebben via de telefoon, en dat jullie gelijk zo goed ontvangen zijn daar. Ik hoop dat we gauw meer horen!

Groetjes van ons allemaal

Martine

Haha Willemijn, hoezo heeeel herkenbaar dat bij jou walles er niet inpast, gelukkig had ik ook altijd hetzelfde probleem!

Meiden heel veel succes daar!

Geniet van de tijd..
Liefs Martine

Fam. B.Pleijsier uut geallemuun

Hallo Hendrikje en vriendinnen leuk weer wat foto's te zien en een mooi verhaal te lezen het word nu een beetje aftellen voor terug keer, we zullen hopen dat je een leuke verjaardag mag hebben anders dan dat je gewend bent denken we, groeten van ons allemaal en een dikke kus van Aline.

Fam. Beens

Hoi Willemijn,

Leuk om te lezen en te zien wat jullie allemaal beleven daar!
Geniet er nog van!

Groeten,